Nieuwsgierig hoe de repetities van het Beauvarletkoor Koksijde verlopen ?

We nodigen u graag uit.

De repetities gaan door op maandagavond, telkens van 19.45 uur tot 22.00 uur, in de zaal Kerkepanne, Strandlaan 128, 8670 Koksijde (Sint-Idesbald)

Soms moeten we, om te repeteren, eens uitwijken naar een andere zaal.  Daarom is het nuttig om vooraf toch even contact op te nemen met het koor via het gsm nummer 0496 54 86 16.

Misschien krijgt u zin om een deuntje mee te zingen of misschien laat de zangmicrobe u niet meer los...